header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:31 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

تیم ملی والیبال نوجوانان راهی ترکیه می شود
تعداد بازدید : 158

omid10 آفلاین




ارسال‌ها :2965

عضويت:17 /10 /1391

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :21226

تشکر شده :12390

تیم ملی والیبال نوجوانان راهی ترکیه می شود

تیم ملی والیبال نوجوانان صبح فردا جمعه برای برگزاری اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه با تیم والیبال جوانان ترکیه راهی این کشور می شود.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان نوجوان کشورمان در اردوی تدارکاتی ترکیه سه بازی دوستانه با تیم های والیبال جوانان و نوجوانان ترکیه برگزار خواهند کرد.
این تیم پس از بازگشت از ترکیه اردوی هشتم خود را به مدت 9 روز در تهران دایر می کند و سپس 29 خردادماه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی کشور مکزیک خواهد شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان در حال حاضر در هفتمین مرحله از اردوی آماده سازی خود برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان حضور دارد که از 4 خرداد در محل فدراسیون والیبال آغاز شده است.
در این اردو کادر فنی تیم ملی تمرینات تکنیکی و تاکتیک های تیمی را در دستور کار قرار داشت و دو بازی دوستانه نیز با تیم والیبال جوانان برگزار کرد.
محسن باقریان، معین معینی فرد، جواد حکمتی، میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی نژاد، سید مهدی حسینی ایمنی، سهند اله وردیان، رحمان تقی زاده، محمدرضا عوض پور گیلارکشی، محمد امین حیدری، هادی سید نیازی، محمد دلیری، شاهین شهروز، اکبر ولایی، فردین قلعه وند و جابر اسماعیل پور بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
محمد حسین حسینی فرد سرپرست، ایرج مظفری سرمربی، محمدرضا دامغانی ، احمد لاهوتی و رحمت نوری کمک مربیان، علی پرویزی مربی بدنساز، اسماعیل خرسندل مربی ژیمناستیک، کوروش معصوم زاده فیزویوتراپ، علی فتحعلی و علیرضا طلوع کیان آنالیزور، علی مجتهدی ماساژور و طاهر علی امین پور پزشک ، کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال را تشکیل می دهند.
رقابتهای والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان 6 تا 16 تیرماه در کشور مکزیک برگزار می شود و تیم ملی والیبال زیر 19 سال کشورمان به عنوان قهرمان آسیا در این رقابتها حاضر می شود.
پنجشنبه 09 خرداد 1392 - 16:48
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از omid10 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: amir-i -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان