header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 1:31 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

گمانه زنی ها برای انتخاب سرمربی تیم ارومیه /تندروان:در روز‌های آینده پرونده باشگاهی ا
تعداد بازدید : 120

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

گمانه زنی ها برای انتخاب سرمربی تیم ارومیه /تندروان:در روز‌های آینده پرونده باشگاهی ا




اعضای اتاق فکر باشگاه شهرداری ارومیه رای خود را به یک سرمربی بومی و غیر بومی والیبال دادند، اما در نهایت شهردار سرمربی را انتخاب خواهد کرد.


در دومین جلسه اتاق فکر باشگاه شهرداری ارومیه، ابراهیم وطن پرست، جهانگیر سیدعباسی و ساسان خداپرست سه مربی پیشنهادی بومی برای سرمربیگری تیم والیبال این باشگاه برنامه‌های خود را ارائه و نسبت به موضوعات مختلف با اعضای اتاق فکر به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
محمدرضا تندروان نیز به عنوان مربی غیر بومی برنامه خود را به باشگاه شهرداری ارومیه ارائه داد تا در معرض قضاوت کمیته فنی باشگاه قرار گیرد. او در ارومیه نیز حضور یافت و در نشست اتاق فکر (کمیته فنی) شرکت کرد.
پیمان اکبری هم به عنوان سرمربی سابق و دیگر گزینه غیر بومی مطرح بود منتهی با توجه به شناخت کامل اعضای اتاق فکر به برنامه‌های او دیگر اکبری نیاز به حضور در ارومیه پیدا نکرد.
در نهایت هر کدام از اعضای اتاق فکر پس از شنیدن نقطه نظرات نامزد‌ها در برگه‌های جداگانه نام یک سرمربی بومی و غیر بومی را برای انتخاب نهایی پس از گفتگو با شهردار تحویل پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه دادند تا در آخر شهردار تصمیم نهایی را بگیرد و سرمربی این تیم را معرفی کند.


سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر والیبال در فصل نقل و انتقالات، بطور طبیعی خواهان بیشتری داشته و بیشتر در کانون توجه قرار دارد. درست مثل این روز‌ها که محمد رضا تندروان دارد و گفته می‌شود هم سیرجانی‌ها سفت و سخت خواهان حفظ او هستند و هم چند تیم مدعی دیگر همچون شهرداری ارومیه از او برنامه گرفته اند. اما خود محمدرضا تندروان در این باره می گوید: هر چند در روز‌های آینده پرونده باشگاهی ام را بطور کامل خواهم بست، ولی واقعیت این است که همه تمرکزم این روز‌ها حول محور تیم ملی و آنالیز رقبای ایران در لیگ ملت‌ها و کمک به آلکنو و توتولو چرخ می‌زند و خیلی در حال حاضر به چیز‌های دیگر فکر نمی‌کنم.
سرمربی تیم ملی در مورد نحوه انتخاب بازیکنان هم می‌گوید: هر مربی برای کار و انتخابش فلسفه‌ای دارد و مطمئنا آلکنو هم چنین نگاهی دارد. اردوی تیم ملی والیبال با حضور ۱۸ بازیکن شروع شده و فعلا کار بدنسازی در الویت کاری کادر فنی ایرانی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با آمادگی کامل راهی رقابت ها شویم.

منبع : شهرآرانیوز






شنبه 14 فروردین 1400 - 10:05
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان