header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:42 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

درخشنده: حضور قدرتمند تیم ها در جام هجدهم حرف FIVB را نقض کرد
تعداد بازدید : 366

tara20 آفلاین




ارسال‌ها :1176

عضويت:10 /10 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1989

تشکر شده :2038

درخشنده: حضور قدرتمند تیم ها در جام هجدهم حرف FIVB را نقض کرد



رییس کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا پس از پایان این رقابت ها گفت: با وجود اینکه فدراسیون جهانی والیبال ارزش این رقابت ها را تا اندازه ای زیر سوال برده بود، ولی تیم ها با قدرت و آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غفار درخشنده رییس کمیته فنی هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا درباره سطح فنی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها گفت: یکی از مهم ترین رویدادهای آسیا، مسابقات والیبال قهرمانی بزرگسالان است به ویژه زمانی که با رقابت های انتخابی المپیک گره می خورد و امسال تیم ها در این تورنمنت با توان بسیار بالایی حاضر شدند.

درخشنده ادامه داد: بسیاری از این تیم ها پیش از این رقابت ها بازی های تدارکاتی با کیفیت بالایی گذرانده بودند و بعضی تیم ها اردوهای اروپایی را تجربه کرده بودند، تنها به این دلیل که در قهرمانی آسیا با بالاترین توان ممکن حاضر شوند. همان طور هم که شاهد رقابت ها بودید تیم های حاشیه خلیج فارس بسیار قدرتمندتر از گذشته حاضر شده بودند و تیم های آسیای شرقی هم پیشرفت قابل توجهی داشتند. حتی در این دوره از رقابت ها تیمی مثل قطر پدیده هم شد و توانست برای نخستین بار به مقام چهارم این رقابت ها دست یابد. با وجود اینکه FIVB سعی در بی اهمیت جلوه دادن این رقابت ها داشت، ولی حضور قدرتمند تیم های شرکت کننده خلاف این موضوع را نشان داد.

وی درباره میزان رضایت تیم ها از میزبانی ایران در این رقابت ها اظهار داشت: در 10 سال گذشته، برای نخستین بار بود که برای تیم ها چنین هتل و محل اسکانی در نظر گرفته شده بود. هتل پنج ستاره، دارای تمامی امکانات و با بهترین خدمات در بهترین جای ممکن قرار داشت. البته فدراسیون در این باره متحمل هزینه زیادی شد ولی هدف ما برگزاری بهترین میزبانی بود که خوشبختانه به بهترین شکل از پس آن برآمدیم.

درخشنده تصریح کرد: از طرف دیگر گزارشات تیم ها نشان داد که علاوه بر هتل نسبت به حمل و نقل، مراسم استقبال و بدرقه، کمیته کنترل در هتل المپیک و سایر موارد نیز رضایت کامل داشتند و بسیاری از مسولان اعلام کردند تهران یکی از بهترین میزبانی ها را در 18 دوره اخیر داشته است.
مسوول کمیته فنی مسابقات قهرمانی آسیا 2015 در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم این میزباین فرصتی برای رشد هرچه بیشتر والیبال ایران فراهم آورد. والیبال ما در حال حاضر به سرمایه های بیشتری نیاز دارد و به طور مثال باید تعداد سالن های خود را افزایش دهد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 9 مرداد با حضور ۱۶ تیم در تهران آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی ژاپن به پایان رسید.













یکشنبه 18 مرداد 1394 - 15:15
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان