header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:19 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

حضور در ایران برایم افتخار است/ در مسابقات جهانی از نام ایران دفاع می کنیم
تعداد بازدید : 352

majid آفلاین




ارسال‌ها :2264

عضويت:14 /8 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ورامین

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1621

تشکر شده :9237

حضور در ایران برایم افتخار است/ در مسابقات جهانی از نام ایران دفاع می کنیم



ورامین - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم متین ورامین با بیان اینکه در مسابقات جهانی از نام ایران دفاع می کنیم گفت: برای مسابقات جهانی اردوهای تدارکاتی خود را آغاز کرده و با بازیکنان جدید و قدیمی تیم در حال تمرین هستیم و همه بازیکنان از انگیزه کافی برای حضور در مسابقات جهانی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم متین ورامین دارای کارنامه درخشانی است به طوری که بانیولی در سال 1991 به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا به مدال طلای بازی‌های کشورهای حوزه دریای مدیترانه رسید و در مدت دو سالی که به عنوان سرمربی و مربی به همراه تیم ملی روسیه بود به عنوان سومی لیگ جهانی 2009 و قهرمانی جام جهانی 2011 دست یافت.

بانیولی سابقه 8 قهرمانی در لیگ ایتالیا، 7 قهرمانی در جام ایتالیا، 5 قهرمانی جام اروپا، 5 قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا، قهرمانی در جام قهرمانان ایتالیا و اروپا را در کارنامه خود دارد، او در سال 2007 به لیگ روسیه رفت و توانست با تیم دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ و سوپرکاپ ایتالیا برسد.

از مهمان نوازی ورامینی ها تشکر می کنم

دانیله بانیولی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خوشحالی از حضور در ایران اظهار داشت: از اینکه به ایران آمده ام خوشحال هستم و حضور در ایران را افتخار خود می دانم و از طرفی از مهمان نوازی مردم ورامین در طول یکسال گذشته نیز تشکر و قدردانی می کنم.

سرمربی تیم متین ورامین افزود: برای مسابقات جهانی اردوهای تدارکاتی خود را آغاز کرده و با بازیکنان جدید و قدیمی تیم در حال تمرین هستیم و همه بازیکنان از انگیزه کافی برای حضور در مسابقات جهانی برخوردار هستند.وی ادامه داد: قرار است یک نماینده از ایران به مسابقات جام باشگاه‌های جهان برود و خوب نیست که تیم ضعیفی روانه رقابت‌ها شود.

این رقابت‌ها فرصت خوبی برای بازیکنان ایران است که حضور در یک تورنمنت معتبر جهانی را تجربه کنند و این یک شانس بزرگ است تا ایرانی‌ها در رده باشگاهی هم رشد داشته باشند.


سطح مسابقات جهانی با بازی های جام باشگاه های آسیا قابل مقایسه نیست

بانیولی اضافه کرد: سطح مسابقات جهانی با بازی های جام باشگاه های آسیا قابل مقایسه نیست و این مسئله باعث می شود که بازیکنان از تمامی ظرفیت ها و توانایی خود برای کسب رتبه خوب در این مسابقات استفاده کنند.این مربی باسابقه عنوان کرد: دوست ندارم درباره بازیکنانی که از ما جدا شدند صحبت کنم بلکه می خواهم درباره بازیکنان جدید که به متین اضافه شدند صحبت کنم زیرا این بازیکنان فرصت دارند تا در مسابقات جهانی توانایی خود را به نمایش بگذارند.وی گفت: وقت زیادی نداشتیم که با بازیکنان جدید تمرین کنیم که البته این مسئله اهمیت چندانی ندارد و آن چه مهم است آن است که بازیکنان متین در مسابقات جهانی توانایی خود را نشان دهند و از نام ایران دفاع کنند
.
لازم به ذکر است احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال، کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.

متین ورامین در گروه دوم مسابقات جهان باید به مصاف تیم سادا کروزیرو از برزیل و بلوگوریه بگلوردو از روسیه و گوانیابومتس از پورتوریکو برود و مصاف با نماینده برزیل در کشور خودش و مبارزه با نماینده قدرتمند روسیه، کار متین را برای صعود به دور بعد رقابت ها بسیار سخت کرد.
صفحه هواداران متین ورامین
Myinstagram: MajidMeysami


_______________________________________________________________
یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 12:56
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 7 کاربر از majid به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mehrnegar - raaaz - gonjeshkak - abbas-star - atefeh-78 - samaneeh - narges106 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان