header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 2:41 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

والیبال زنان بهبود یابد، ایستادن در میان برترین های آسیا سخت نیست
تعداد بازدید : 187

kosar-n آفلاین




ارسال‌ها :1638

عضويت:4 /4 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:رودسر

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :3350

تشکر شده :8576

والیبال زنان بهبود یابد، ایستادن در میان برترین های آسیا سخت نیست

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال زنان متین ورامین معتقد است اگر شرایط برای والیبال زنان در کشور تغییر کند و سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه شود ، ایستادن والیبال ایران در جمع برترین های آسیا سخت نیست
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیما صدیقی ضمن اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش در هفدهمین دوره رقابت های والیبال زنان قهرمانی جام باشگاه های آسیا گفت که والیبال زنان ایران با برگزاری اردوهای منظم، بازیهای تدارکاتی و حضور در میادین بین المللی می تواند جزو برترین های آسیا شود .
وی در خصوص بازی تیمش مقابل تیم فیلیپین افزود: بازیکنان در این بازی کم اشتباه کرده و عملکرد خوبی داشتند.
صدیقی اضافه کرد: انتظار داشتیم تیم فیلیپین ضعیف تر از این باشد اما آنان بازی سرعتی خوبی را در زمین به نمایش گذاشتند، ضمن این که بازیکن کوبایی این تیم توانست امتیازات خوبی برای تیمش کسب کند.
سرمربی تیم متین ورامین سطح هفدهمین دوره رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا را خوب ارزیابی کرد و گفت: دلیل از دست دادن امتیاز ست سوم ، تلاش بیشتر بازیکنان فیلیپینی نسبت به بازیکنان ایرانی بود و بازیکنان متین چون دو ست نخست را برده بودند با خیالی راحت تر بازی را ادامه دانند که همین مساله منجر به از دست دادن نتیجه این ست به حریف شد.
وی کمی تجربه و نداشتن بازی های تدارکاتی را مهم ترین مشکل تیم متین ورامین دانست و گفت: نیاز به اردوهای تدارکاتی خوب با تیم های خارجی داریم تا مقابل حریفان قدر آسیایی بازی کنیم .
تیم متین ورامین ایران امروز مقابل تیم پی .ال .دی .تی فیلپین بازی کرد و توانست این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست داده و در نتیجه ایران با یک پله صعود در این رقابت ها در جایگاه هفتم ایستاد.



جمعه 05 اردیبهشت 1393 - 12:42
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 6 کاربر از kosar-n به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: gonjeshkak - atefeh - tripper - narges106 - abbas-star - mahta01 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان